Helgen Som Var

Vilken mysig helg vi fick tillslut.

Lördagen spenderades i Malung på Reebokcup, där SunneIK-02 spelade så extremt bra. Rörd till tårar av hur duktiga killarna är. 
Jag vet är allt för känslosam när det kommer till att det går bra för någon eller när jag är så stolt så jag nästan spricker. Då gråter jag, pinsamt värre.
Tyvär förlorade killarna i förlängning men i mina ögon var dom hur bäst som helst. Nästa borta turnering hänger vi med på och hejar hela helgen.

På söndag så tog vi bilen och körde runt i vår vackra kommun. Kollade på lite loppisar och den famtastiska naturen Sunne har att erbjuda.

Tossebergsklätten var ett av stoppen. Wow säger jag bara över utsikten så extremt fint alla höstfärger är. Naturen sprakar av färg, en Grand finale av den här säsongen.

 Mina små älsklingar    

  

Tänk att han också fastnade på bild, och fotande ännu till. Helt otroligt. 

Älskar min ergo baby bärsele, önskar mig en ny så Junior kan sitta vänd framåt, för det är inte så kul att bara se på mamma längre. Min stora bebis.
En helt perfekt helg med mina favoriter.

Nu är det dags att krypa till kojs, imorgon är en ny dag med skola och en massa att göra.

Sov gott finingar

Miss.D

Lämna en kommentar